helluuu

höhö, ett tag sen jag skrev sist,
jag vet!
fy på mej ,!
haha , har vart på åland med mamma och familjen och jonas,!
skit chill resa,
blev käka med mamma och dom när vi kom på båten,
sen chilla till taxfreen och köpa dricka oh grjer, sen va det bara och köra på !
kvällens  motto va kör bara kör!
och det kan jag lova att vi höll,
kom till hytten efter  på morronen,
haha, awesome!
träffa ett par awesome killar,
as härliga!
så vi drack med dom och bara tog det chill, eller ah, chill ska man nog inte säga!
haha!
men ah, resan va kanon!
efter resan vart det till pizzan, dra i sej en rejäl bakis deg och kolla matchen!
FYFAN vilken härlig match!
me love<3
riktig go seger,
det va massvis med glädjetårar!
så sjuk bra jobbat grabbar!!
hehe,
sen bara chillat sen vi kom hem, sjukt sleten är man !
hehe,
nej nu ska jag göra ngt,
funderar på att äta,
det skulle verkligen inte sitta fel just nu!
puss ankaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0