hej.....?

Ligger i lillbrorsans säng och kollar på när min mamma spelar wii!
haha as kul :)
dålig förlorare är vad hon är (A)
men söt är hon,
mina änglar ligger och sover så sött.
förutom kevin , som vanligt -.-'
men han börjar ju bli stor , status i skolan att vara vaken länge :)
men han är ändå sjuk, så det gör inget :)
snart blir det nog en cigg med mamma och dricka obo´y igen (A)
såå gött!
på måndag är det lillebror - aik
SÅ gött!
saknar mitt norra <3
blir att dricka lite med jonas och anton, sen åka till solna, träfffa jimmy.. och troligtvis kungen om man har tur, sen blire det nog möta upp brorsan :D (!)
sen blir det  match, sen kanske dricka, sen hem!
helt awesome,
har längtat hur mega mycket som helst !!
älskar verklien match!
åååh underbart att premiären är derby ;)
ah men nu ska jag sociala med mamma för en gångsskull!
sen hitta på ngt, vi höres, PUSS
<3
Älskar er mina två finaste! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0