dagen

dagen har i stortsett vart bra,
vaknade upp av att bästa vän satt i soffan och kolla film, haha!
sen drog han till sin bror.
då vart det en riktigt långt bad med massa krämer oh ljus och sånt!
sjukt mysigt!
fixa lite hemma med  mamma,
gick oh handla med jasmine, kevin och pappii!
sen blev det göra käk och sånt,
sen blev det vidare hem till linus 0ch kolla massa filmer och sånt,
riktigt mysigt, åkte hem för inte länge sen,
blev äta lite och sen sätta sig vid datorn,
cama med danne och sånt!
awesome,
snart blire big brother sen försöka sova,
ska nog träffa pappa imorn om han har tid,
ha det bra alla!

puss ankaan!
vill inte ha dom här känslorna jag har för dig, dom misshandlar mig innifrån, vad fan ska man göra? jag vill inte förlora dig som kompis, och jag vill inte vara kär i dej!
fuck kärlek



Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med sötis

2011-03-01 @ 04:29:06
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0