Dag 2 – Mina mål/drömmar/önskningar

dag 2
mina mål, jag har direkt inga mål,
jag tar dagen som den kommer, och jag lever dagarna som dom vore mina sista,
man måste ju ta vara på det man får,
man vet aldig nar man faller ihopp och aldrig vaknar mer,
så har direkt inga mål.
men om man ska säga ett mål så är det väl att börja fixa mitt liv, att verkligen orka!
mina drömmar, jag har massa drömmar, att han blir min , att jag får må bra någon gång,
att min familj har det bra och mina vänner, alla sånna drömmar, och att det ska vara fred på jorden,
min önskningar,
jag har sagt sen  jag va liten, att om jag fick 3 önskningar,
och dom verkligen skulle slå in så är det att min familj och mina vänner mår bra och har pengar osv,
att hitta kärleken, att få han jag verkligen vill (jag tror jag har hittat han, men jag vet inte än)
och att verkligen får leva i en värld med samma rättigheter, inge krig, ingen skilnad på män och kvinnor,
alla ska ha lika stor rätt i livet!

Kommentarer
Postat av: LadyUmbrella

Vilka fina önskningar ^^

Allt bra med dig annars då? :)

2011-03-02 @ 20:42:33
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0