Dag 02 – Din första kärlek

min första kärlek heter Daniel Spets!
vi kände varandra inte över huvudtaget 
när vi blev tillsammans,
eller, ah vi hade snackat lite på msn,
sen träffades vi en gång,
sen blev vi tillsammans,
vi trodde på kärlek vid första ögonkastet,
och det är jag glad över,
vi träffades när jag va 14 och han 16,
och vi va tillsammans nästa två år,
danne är 18 fyller 19 den 8 juni,
och bor i kristinehamn,
jag och danne gjorde i stortsätt allt tillsammans,
vi hade våra dåliga stunder och sånt men ah,
det har alltid löst sig,
just nu är vi bara vänner,
och håller på lite sådär ibland,
och kärleken finns fortfarande kvar mellan oss.
och jag älskar han lika mycket idag som
jag gjorde när vi va tillsammans,
danne är världens goaste kille om man verkligen känner han,
men han e som alla andra och har sina dåliga dagar,
han är en otroligt bra kille,
han ställer upp när man behöver han,
han finns där när man mår skit,
eller bara när man vill ha ngn att bara vara med,
han bryr sej sjukt mkt om folket runt om kring sig,
iaf om det är hans vänner eller familj,
vet inte vad jag ska skriva mer om han,
eller om vårat förhållande vi hade,
det håller jag helst för mig sjävl,
men danne, jag älskar dig!
du e sjukt underbar!!

puss ankaan

och självklart blire en bild på mig och denne, lite gammal,
men love is love!




Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Kul att du ville vara med , lycka till :)

2011-01-13 @ 12:16:46
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Emz

Tack! Vad gulligt :) Allt bra?

2011-01-13 @ 13:04:16
URL: http://emelojsomg.blogg.se/
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en DagensBlogg-tävling på min blogg där vem som helst får delta! Gör det du med och tävla om chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! Kram Sara :)

2011-01-13 @ 14:04:52
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0