det är inte bara......

enligt mig är det inte bara ett lag.
det är inte bara massa sporter,
det är en stor kärlek,
en tro het man aldrig släpper,
man lägger ner energi och bryr sig,
man hoppar inte från lag till lag bara för att en match eller en sesång går åt helvette!
i med och motgångar!
det är en livs glöd!
jag skulle aldrig kunna svika aik efter alla dom här 17 åren,
alltså, folk som inte lägger ner tid och sånt på sitt lag eller inte ens har ett,
dom tycker att det bara är löjlig,
men hallå,
alltså, vi lever för vårat lag, det är det som får oss att leva, inte bara existera,
vissa tycker att vi lägger ner för mycket energi och tid på det vi älskar mest,
men man kan aldrig lägga ner för mycket tid, man kan inte spendera för mycket pengar,
inte på någonting man verkligen älskar, det som har störst plats i ens hjärtan!
hur skulle en klubb klara sig utan sina suportrar?
inga som är trogna?
hur skulle de se ut ?
om ingen köpte kläder  halsdukar och sånt?
vi skulle inte ha ett enda lag!
man måste kämpa , i med och mot gångar,
man ska kunna ta en förlust hur hårt det ens känns.
man ska kunna ta en seger, våga fira,
fira det man verkligen känner för!
man ska inte byta lag för att de man hejja på innan förlora?
man ska stå fast vid ett, det som ligger närmast hjärtat!
det laget som ALLTID kommer vara mitt, min kärlek, min familj , mitt allt!
det är ALLMÄNNA IDROTTSKLUBBEN 1891!
vi bildades den 15 / 2  - 1891 på bibloteksgatan 8 i stockholm,
av isodoro berents och hans kompisar,
helt otroligt,
dom skapade min största kärlek av en ren slump, någonting som har levt i 120 år.
jag kan inte tro det själv!
det bästa som finns!
min största kärlek !!
JAG ÄR FÖDD STOLT GNAGARE!!
http://www.youtube.com/watch?v=tZN9pJg0Y4M&NR=1
trogna suportrar är det bästa jag vet! efter mitt kära aik då ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0