Min nya syster!

hej,
har inte orka blogga,
har spendera i stort sett hela veckan hos alex,
så jävla mysigt!
känns så skönt att allt har löst sig igen, är så lycklig med dej älskling!
i helgen har vi vart hos hans pappa hela helgen,
det har vart hur mysigt som helst!!
har myst och bara ta det lungt ;)
 
juste, har fått en syster på 17 år,
hon heter jennifer och  bor i Sandviken i Gävle,
min låtsaspappa fick veta de för någon dag sen'.D
de känns så konstigt, men helt galet bra, och ja är faktiskt jätte glad, hon kommer hit näst nästa helg,
de kommer bli galet kul :d
nu ska jag vänta på min sallad oh sen ta en lååååååång dusch ;D
höres sen, pussssss
 

Kommentarer
Postat av: mosterscircus

tack för kommentaren på min blogg. Grattis till din nya syster! har en härlig vecka :-)

2012-11-18 @ 21:34:34
URL: http://monsterscircus.wordpress.com
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

söta bilder!!<3

2012-12-01 @ 20:14:06
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0