godis!

åååh va jag älskar godis :$
hur fasiken ska jag kunna gå ner i vikt när jag äter så mycke godis ?
så galet tur att de bara e de som är efter julia är kvar att jag inte har gått upp mer efter!
men de tar väl inte lång tid innan jag gör de, haha!
älskar bara fet mat, kan knappt äta annan mat än fet, och de suger! :$
men de är ju så jädra gott ju !
skulle kunna äta pizza varje dag !
hahha men de får jag sluta med, har inte ätit de på 2 veckor.. oh de gör fan ont i mig!
haha! usch tjockis varning :(
har börja gå ut varje dag oh gått skapligt långa promenader, minst en halvmil, så då äre inte så farligt att jag äter godis, hihi !
som tur är har jag min godis påse som sällskap breve mig, och syrran framför mig med en surfplatta ;)
oh min lilla bebis sovandes här breve såklart !
 
va ute och gick förtredje gången förut, haha så har väl gått nästan en oh en halv mil idag ;)
duktig tjej!
mötte sanna och alex och tog en cigg med dom, sen åkte sanna med bussen så va med alex :)
så jädra mysigt ju <3
älskar pojken !
hehe, har inte gjort så mycke sen jag kom hem, bara suttit här oh chillat !
snart ska jag krypa ner med hjärtat och sova!
ska till bvc på onsdag!
:)
ne men vi höres ;)
 
fasters sötaste!!!
 
min älskade dotter!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0