Woop woop!

Tjafan! Dags att börja blogga igen tycker jag. E rätt så gött dålig på det ! Ligger i soffan med telefonerna, musik, varmt täcke, massvis med cola<3 och tända ljus ! Så galet mysigt, thih ska fan börja blogga från telen (a) den här helgen och veckan har gått galet fort... Va hos älsklings pappa hela helgen, sjukt mysigt! Film mys hela fredag kvällen (y) lördag gjorde vi inte mycke. Han typ spela för jag hade ont i huvuet, woop woop, senare på kvällen vid halv 7 när jag hade sovit en stund åkte hans pappa och låtsasmamma på middag, eftersom jag va trött och huvudet inte ville va med stannade vi hemma, gjorde lite mat och bara kolla film, spela och myste <3 riktigt underbar kväll <3 söndag blev det bara ligga och kolla film och så, sen åka hem <3 Sen i veckan har det bara vart lugnt. Majja och billy kom förbi, käka pizza, drack kaffe och bara umgicks! Woop woop snart blir det tatuering oxå.. Nice nice! Saknar min pojk! Sov hos han inatt. För jävla kul ! Alex du är bäst :-D nej nu har jag inget mer att säga än sthlm, syns i helgen <3<3 puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0