TIPS?!?!

Dagen Har vart rätt soft,
bara tagit det lungt med familjen och sådär,
jag kände att det verkligen behövdes idag,
ett stort plus att bara ligga hemma och umgås med dom man behöver,
finns ingen bättre känsla än att känna sig älskad!
imorgon fyller min pappa 50!
Grattis på dej älskade du!!
krya på dej!!
blir vell fira han lite hoppas jag när man väl får träffa han :)
så får man träffa massa släkt och sånt ,
ska bli riktigt kul,
sen får vi se vad som händer!
jonas kanske kommer för bi imorn!
Någon som har tips vad man kan köpa till farsan när han fyller 50?
hehe, lite sent ute,
men har inte haft en ork att leta efter någonting som jag inte ens vet vad jag ska köpa!!
får panik, snälla ge mej tips?
då länkar jag eran blogg :$
nej nu ska jag fixa lite,
får se om jag skriver lite mer sen,
beror på om jag ska sova snart eller inte!
men ett litet kort inlägg blir det säkert :D
men alla som hinner lägga sej innan det!
Godnatt på er och sov bäst!
Puss ankaan
'' så glöm folk från ditt förflutna, för det finns en anledning till varför dom inte klarade sig till din framtid ''
Vad tycker ni ?
klar blå ?
Jag Hoppas det! :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0