svar på tal!

folk frågar mej ofta om jag är Bi!
och ja, det är jag !
MEN det finns en anledning till varför jag INTE brukar säga det!
och det är för att dom flesta tjej brukar backa undan när man säger att man är bi!
bara för att man är bi kan man älska sina tjejkompisar,
man kan tycka att dom är söta/snygg och grejer utan att man är tänd på den,
och bara för man är bi betyder det inte att man bli kär i alla tjejer man ser,
och jag vet själv att jag inte bara blir kär i mina vänner,
det skulle inte funkar!
och endel frågar hur camilla och tissa kan va så bra vän med mig även att jag är bi,
hur dom kan pussa mej och grejer!
och det ska jag oxå svara på!
det är för att man INTE blir kär i sina SYSTRAR!
och nej, jag kommer inte bli kär i mina vänner, och om ni backar undan osv.
så är ni inga riktiga vänner!!
och ja, jag är stolt bisexuell :)
puss ankaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0