kommer inte på någon rubrik, haha

Dagen blev bra,
vaknade, tog en morroncigg, satt lite vid datorn och fixade,
sen blev det duscha oh fixa sig,
sen käka frukost och då kom jonas!
så vi satt vid datorerna och bara nörda runt och sånt :D
sjukt kul!
sen blev det dra till tyresö, ica och köpa cola, haha!
sen hem till linus :D
sjukt trevligt, satt hemma hos han vid datorn, snacka en massa och bara hade
det allmänt kul och trevligt :D
sen fortsatte vi utåt, hamnade i centrum, sen så ville jag träffa emma så vi åkte upp till ringen
och tog en cigg med henne och sociala lite, sen drog emma hem, då gjorde linus oxå det,
jag och jonas skulle hem till karin, men hon va inte hemma :O
så vi hamnade i centrum,
sen drog vi vidare och åt :D as nice!
sen blev det centrum och bara chill och så,
sen drog jag hem och då gjorde jonas oxå det,
så nu ligger jag i sängen och funderar på en film,
men vet inte än XD
men ah,
det får räcka just nu,
ha det bäst!!
puss ankaan!



Kommentarer
Postat av: Simone H

snygg frisyr :)

2011-01-14 @ 13:19:59
URL: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0