haha hej!

shit, länge sen jag skrev här,
det händer så mycket skit just nu så har inte haft någon ork,
men nya krafter och nya tag,
det är ju ny månad imorn så :)
hehe!
det har vart mycket fram och tillbax sen jag skrev sist.
men ah, jag överlever,
som vanligt har jag vart med panga :D
hah!
i lördags kom lillinus hem till mej och panga,
det va kul att träffa grabben igen;D
tills han somna,
ja och jonas kolla film, sen så somna vi med,
sen vakna vi vid 11 eller någonting,
12 någongång åkte vi till tyresö,
linus hoppa i centrum,
ja och panga åkte tiill han,
sen åkte jag på hockey med Panga, Hans pappa, och rikard,
sjukt  KUL!!
sånt drag, en helt obeskrivlig känsla!
och så sjukt skönt med mål!
Så jävla härligt för oss, det behövdes!
senare efter matchen drog vi till mig, eller ah jag och panga,
rikard åkte till sig och hämta dricka och grejer,
vi hämta min laddare och sånt,
sen åkte vi till gullmars och mötte rikard och två tjejkompisar till han,
vi drog vidare till tyresö , träffa eddie, limpan, anton osv,
yra en massa, åkte bil och chilla,
sen drog jag oh jonas hem,
så jag bada och sånt,
och jonas va hemma och sov :D
söndag va jag med limpan och jonas, helt underbart kul :D
haha, sen har det inte hänt så mkt,
nu sitter jag här med miljoner tankar och inte kan sova :(
men ska försöka,
imorn är det nya andetag, ny tag, nya krafter, för imorn blire match med bästavän!
hoppas på seger!
och den 15 /2 äre match, grymt nice med derby mot äckliga dig,
och det är en speciell dag då!
AIK blir 120, GRATTIS <33333333333
nu ska jag ladda upp bilder,
sen ska jag sova,
vi hör nog imorn :D
puss ankaan
underbara lill linus<3
bilder sen hockeyn!

orkar inte ladda upp fler bilder från matchen,
men nu kommer en bild på mej och en person som betyder mer än livet!
min lilla prinsessa! jag älskar dej mest! ♥


Kommentarer
Postat av: lindshe

Va söta bilder! :D

Tack så mkt, gud va glaad jag blir <3

Men hur hittade du till min blogg :)?

2011-01-31 @ 07:08:47
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0