Dag 01 – Presentera dig själv

Dag 01 – Presentera dig själv

Ah då ska jag vell presentera mig själv :)
hmm, Ankaan heter jag, 16 fyller 17 25 juni,
bor i sthlm med min mamma, 3 av mina syskon och min låtsaspappa,
jag har 7 syskon, ja jag vet att det är många, men iaf,
endel har jag bra kontakt med och endel inte,
men jag älskar dom alla lika mkt,
på dagarna brukar jag inte göra så mkt,
ska börja leta skola,
måste skaffa mig en utbildning så jag kommer någonstans i mitt liv,
min bästa vän heter Camilla Andersen <3
hon är en av dom underbaraste som finns!
just nu är jag singel,
och jag venne om det e bra eller dåligt, men ah!
vet inte vad jag ska skriva, haha men ah!
det får duga! (A)
Puss ankaan

Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

Kul att du ville vara med i DAGENS BLOGG hos oss :)

Vi hör av oss när en vinnare är dragen!

2011-01-12 @ 13:49:31
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0