Camilla andersen!

Välj en vän
som betyder mycket för dig,

S
kriv ner vilken vän du valde: Camilla Andersen!
Du ska vara helt ärlig när du svarar på de här frågorna.


När träffades ni sist? för ngn vecka sen :'(
Har ni många minnen ihop? om vi har (: 
Litar du på henne/honom? till 1000 %!<3
Hur länge har ni känt varandra? - sommaren 09 !<3 
Hur ofta träffas ni? inte ofta längre :(
Har ni varit utomlands tillsammans?- nepp :/

Har ni festat tillsammans?- Haha ohyeaah!!! 
Har du sett honom/henne gråta? - ah<3 :(
Har du sett han/hon vara riktigt arg? - hah ah de kan man säga<3
Vad skulle du göra om denna personen dog? - Dör hon, då dör jag !!<3
Brukar ni skratta tillsammans? - alltid (:
Är du redo att offra ditt liv för denna personen? - Skulle offra allt för bruden!<3
Har du varit svartsjuk på denna personen? - varför ska jag va svartsjuk på sötan?
Är han/hon din bästa vän ? -  JA! och min stora syster :$$ Hihi<3
ÄLSKAR DIG MIN UNDERBARA CAMILLA SIIS ANDERSEN<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0