Åååh.

Pallar verkligen inte vara sjuk,
men det är vell sånt man får leva med!
halsfluss och ögoninflamation!
ååh gud vad det inte är kul -.-
finns inte mycket att skriva om dagen än så länge,
sov bort över ett dygn,
fett sleten,!
så har bara lega i sängen typ hela dagen!
känns som att jag ska sova snart igen,
pallar verkligen ingenting,
eller så ska jag dra på 2 and a half men och kolla dom sista sesongerna sen sova sönder
och bara tycka synd om mig själv ;$
och det lät som en grymt bra idé :D
Om ni vill kan ni ju va sociala på sms!
0727319052 (mp' !
hihi (A)


puss ankaan!



är så less på endel folk som tror att dom är ngt bara för dom kan behandla andra illa,
kallar sin flickvän för massa skit och grejer , och gumman du vet vart du har mig!
jag sviker dig aldrig!
<3


saknar min lillaunderbaring! dannespets, du e mitt allt!
saknar allt vi hade tsm :/ <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0