åååhhh

fan vad jag saknar att blogga, men ändå inte ...
hänt så mycket den senaste tiden,
har ingen ork till det..
men ska försöka skärpa mej nu...
hehe, tänker aldig på bloggen längre... råka klicka mig in igår och läste alla minnen,
vilken tid det har vart saknar det så galet,
fan... synd att saker blir som det blir!
saknar min fina  ängel hanna som e uppe i himlen, saknaden är så galet stor, kan fortfarande inte fatta att du e borta. det är helt sjukt, du ska veta att jag tänker på dej dag som natt, jag älskar dig :'(
usch, de är inte det enda som går åt helvete heller...
kärleken  vet jag inget om längre, fan på allt!
käns som att livet inte är på min sida längre, usch på allt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0