vill inte, kan inte, får inte!

Tjeee! Har en sån otroligt äcklig huvudvärk... den dödar mig, lika dant som mina tankar...
hatar att de verkligen är sant!  att veta att han inte är min längre gör så sjukt ont...
vet inte ens vad jag ska säga eller göra. de kännsbara så overkligt... agt de verkligeninte är min alex...visst jag förtjänar bättre, men jag älskar verkligen grabben :(
tur jag har min underbsra dotter som gör allt mycke lättare...men de är fortfarande sjukt svårt och jobbigt... va ska man säga och göra liksom ?. vill bara ha de bra, min underbara familj finns inte längre.... nu vet jag att de är någon annan som klmmer ha dig, kalla dig för sin osv, kan inte ens fatta att de blir så....de som vart mitt så pass länge... den jag verkligen älskar....den är intemin.....
får bara panik..
ska krypa ner breve min älskade dotter och se om jag får någon sömn inatt :( 
ska börja blogga massa igen, skönt att skriva av sig massvis! 
ska blogga om hur de är att va ensam stående  mamma och våra dagar! :)
 
älskar dig min fina dotter, Julia Vezina Manninen ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0