trying not to love you Only makes me love you more

tjetje!
ah men rubriken säger väl allt?
seg natt. inte sovit ett skit, känns smått värdelöst eftersom hjärtat säkert är morgonpigg imorn, men bara le oh älska mamma livet ;)
saknar den manliga sovsällskapet de vill däga alex... usch va jag hatar de här... hur ska ja klara mig utan dig? fifasen...
idag är min älskade dottkper 10 veckor och en dag! mammas stora flicka ju :')
finns inge bättre än att va mamma, har fått de vackraste som finns på denna jord.. kan inte beskriva min kärlek med ord. den är så otroligt stor :D min förlossning tog lite mer än 31 timmar, kan göra ett inlägg om de när jag sitter vid datorn :)
flyttar 1a december med syrran, dyng goigt ju :) fått en två, så de känns sjuuuukt nice ;)

-------------
----------------
----------------
gågan är va man ska göra idag... vill göra nå, slippa tänka.. tycker inte om de här! :/
vill att de ska bli månda så jag får träffa min elina :$
ska kolla film :$ gåånatt poss poss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0