oro, ångest, lättnad, vänskap, hat, lycka?

träffade alex en sväng idag vid kronhallen oh prata massa, kändes bra men ändå jobbigt... börja gråta när han krama om mig... guuud vad jag älskar han.... vi stog vid ica och prata ett tag, sen skulle ja möta syrran, så alex drog hem. ja oh syrran drog t coop oh handla vatten t henne oh cola till mig! gött ;)
sen va vi på en lång promenad i 2 timmar , sjukt skönt! min syrra är fan som min bästa vän! :)
när vi kom hem blev de mata gos ungen och sånt, satt vid datorn medans julia sov, sen vakna hon, då blev de leka , mat oh byta blöja oh kläder igen :))) sen käka kvällsmacka oh dricka te :)
satt vid datorn ett tag till :)
imorgon blir de hem till alex ooch spendera dagen där... hur ska de här sluta? haha!
ne nu blir de snosa bejbis tills ja somnar :D godnattttt

tråkiga mörka degerfors!

min fina dotter!!<3

bild sen förlostningen
första bilden<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0