oboy!<3

sitter här med min älskade mamma och syster och dricker oboy och äter en macka!
hamnade hos alex ändå, ångrar inte en sekund att jag gick dit. älskar verkligen hans familj! så goa är dom!
hade iaf jätte kul och jätte.trevligt! timmarna bara flög förbi!
är så glad att jag träffa han idag, även fast vi inte är tsm..
så mysig oh go är han!
länge sen vi faktiskt bara låg oh mös! helt underbart ju!
kändes trist att gå... jobbigt att lämna han och inte veta när jag träffar han igen :(
men de lär ju bli snart :)
ska med han t hans pappa i helgen. skönt att komma bort lite :) oh mys äre där ute :)
så ska bli riktigt skönt!
nej nu ska jag ta mitt hjärta oh sova,
hon ligger här so goigt oh snarkar redan :) älskade barn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0