gilla så skriver jag någonting om dig i min blogg... tidsfördrivvareja

Elina Gustafsson
min fina! BARA min :D
hehe, jag älskar dig, det vet du va ?
jag saknar dej som bara den oxå ..
du betyder mkt för mig och jag kommer aldrig skiljas från dej, du är mitt allt!! systrami!
så fin<3
 
Maria Mija Persson
min fina fru, du är bäst, bara så du vet!
jag saknar dig så de gör ont, du är en så otroligt snäll människa så det finns inte,
massvis med kärlek till dig min underbara <3
 
Camilla Lillian Andersén
MIN! :$
du är min syster, och jag kommer aldrig låta något komma emellan oss, du är för fin för det.
du oh jag har haft våra stunder, men vi har aldrig skilts från varann, och de är jag otroligt glad över,
'du är det finaste jag har i mitt liv, jag lovar det syster, det är säkert!!
tack för allt du har gjort och gör för mig, det betyder och värmer mitt hjärta!!
mega massa kärlek t dej !
finns för dej tills dagen jag dör gumman !
<33333 ÄLSKAR DEJ
 
Daniel Von Lidl Karlsson
eeey bror !
du oh jag träffades i början av 09 på mölnbacka, hade inte du suttit där och stöttat mig hade jag inte vart i livet nu, du räddade mig totalt, och det är jag evigt tacksam över, jag e så glad att jag har dej som bror, du finns där hela tiden för mig, och de gör mej så glad, kommer alltid finnas och stötta dej bror, glöm aldrig de <3
 
Eliin Rolén
en underbar tjej, du har alltid funnits vid min sida när jag haft det svårt, även bra stunder!
du betyder otroligt mycket för mig, med dig känner jag mig säker, du är verkligen dig själv oh får en att glömma allt!
du är en vacker ängel syster!
jag vill aldrig förlora dig, du har och kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!
LOVE YOU!
och får inte glömma, du har en så otroligt vacker son!
 
Michaela Maggot Damoulakis
vad hade jag gjort utan dig ?
du är otroligt bra! min förebild, vill aldrig förlora dej ,
du är för fin för det!
du är så go, snäll, fin och allting!
vi får ta och ses snart för jag saknar dej för jädra mycke!!!
ÄLSKAR DEJ<333
 
Monica Roth
min fina mamma,
va ska man skriva? att du är min mamma förklarar alla kärlek jag har till dej, och jag älskar dej av hela mitt hjärta!!! du ÄR ALLT MAMMA <333
 
Malin Ardström
jag saknar dej min fina, finns alltid för dej <3
 
Johanna Lillen Högström
världens underbaraste tjej, du är grym!!<3
 
Tina Leijonmarck
något otroligt vacker !!
 
Emilia Pallin
ha, diig älskar jag bara, så är saken!!
du är bara för jädra grym,. min förebild!
du är saknad min fina, det är så tomt utan dej <333
 
Jesper Kr
grymt snäll :)
nallebjörn!<3
 
 Nina Lethenström
degerfors snyggaste brud!
jag avgudar dig!!!
du har sjukaste humorn och är hur snäll som helst <3
 
Emma-Helena Essie Alexandersson
fina emma!
jag ser upp till dig, du är verkligen dej själv och står för vem du är!
jag saknar dej av hela mitt hjärta,
du är så jävla vacker, och hur go som helst!
du betyder så sjukt mycket för mig,
du är så jävla bra!!
jag älskar dej bebii<333
 
Samantha Underbaraste Olsen
så fin!
en underbar tjej som jag aldrig vill förlora!
älskar dig tjejen <3
 
Andrea Börjesson
vacker tjej !
 
Vicktor Virren Jansson
min vän!
du är bra, så snäll, rolig oh allt de där :)
 
Felicia Hedberg
snygg tjej !!
 
Maja Ericsson
fin oh snäll :)
 
Johanna Larsson
en otroligt fin tjej, med en så otroligt söt dotter!
du är en grymt bra mamma!
du är sjukt snäll oh go !
vill lära känna dej tjejen<3
 
Susanne Lagerholm Nilsson
du är grym tjejen <3
 
Måns Sahlin
BROR!
du är en riktig bra vän, det hoppas jag att du vet!
du är sjukt snäll oh sådär <3 :)
 
Angelica Nordmark Gårdman
du är saknad tjejen !
du är så otroligt vacker!
du är hur underbar, go oh snäll som helst!
du har en grym humor!
puss på dej fina <3
 
Caroline Berggren
känner dig inte, men har träffat dej oh har pratat med dej ett par gånger,
du verkar vara hur go som helst, och riktigt snäll!
och jag lovar, du kommer bli en kanon mamma och bebisen kommer bli riktigt söt!
 
Martina Lindquist
fina människa!!
 
Fanny Dvärg Elovsson
SNYGG!!
 
Amanda Gnaget Jacobson
åh min kärlek !
det är vad du är!
du är bara min fina, saknar allt med dej, du och jag har haft det upp oh ner,men det kommer alltid vara du oh jag till döden, jag älskar dej som fan !
du och din sjuka humor, haha
alla våra minnen!
du är bäst min fina vän!!
haha fan va bra vi är<3333
 
Nathalie Katja De Monte
älskade tjej<3
saknar dej något otroligt, ALDRIG UTAN DEJ <33
 
Linnea Szabo
Grym!!
 
Viktoria Wreder
snyggjävel!
 
Linus Sköndal Gilljam
hehehehehe min vän!!
minnena är sjuka!
du är så jädra snäll!!
 
Tina Sandberg
DIG saknar jag verkligen, vilka sjuka tider vi har haft!!
haha tiden i storfors, guuu vad jag saknar :/
du betyder mycket för mig även fast vi har tappat kontakten!
du är sjukt älskad,
och jag är stolt över dej, vilken jädra kanon mamma du är, att du klarar det själv, det är helt sinnes!!!
<3
 
Josephine Dawson
ÅÅÅH MIN IDOL!!
min förebild, jag AVGUDAR dig!!!
du är helt grym, och inte bara de, du är så galet vacker ju!!
<3
 
Dennis Pettersson Eriksson
haha din sjuka pojk ;)
sjukt länge sen ja träffa dej, du är snäll och allt det där ^^
 
Amanda Lindberg
fin och snäll tjej
 
Jesper Hamrin
min bror, våra minnen, haha galet!!
FOTBOLL<3
guu va kul vi jämt har , stockholm du oh ja !!
haha så braaa!!!<3
 
Mmy Granath
ååh vackra du,
du är jätte snäll  oh go!
du är grym på att köra folkrace ;$<3
 
Soppan Magnusson
du är grym, och  saknad!!
 
Jejja Ågren
VACKER!
du är så sjukt bra!!
 
Jenna Andersen
Jag älskar dig världens bästa tjej <33333333
 
Patricia Bergare
minminmin!
åååh va jag saknar dej !!1
du är så jädra grym !!!
vilka jädra sjuka minnen vi har, haha så jädra bra!
jag är så otroligt stolt över dej bruden, heehe !
du är världens vackraste, finaste oh allt de där!
du är bara för bra, vi måste ses snart för det gör ont att sakna,
min fina!!
älskar dej och finns för dej dag som natt, min underbara <3333
 
Ann-charlott Sandberg
du är som min lillasyster,
jag står för din sida oavsett vad!
älskar dej, det vet du va?
vackra goa unge <3
 
Freja Porseryd
SNYGGASTE BRUDEN !!
åååååh jag lovar, det finns ingen med så fint utseende som dej !!!
du är bara för bra och jag finns alltid för dej, massvis med kärlek<3
love you
 
Evelin Molander
saknad,, det är tomt utan dej...
du är min syster, right?
minnena med dej är för bra!!<3
 
Jennifer Louise Halldin
fina flicka, du är för bra!!<3
 
Linus Nordberg
haha, oj va ska man säga om dej ?
du har känt brormin sen jag va liten,
umgicks med dej några gånger i sthlm...
du är grymt snäll!
mer tänker jag inte säga för de har inte hela sverige med att göra :)
 
Elin Brunzell
du är bara för bra, jag saknar dej som bara den,
du är det finaste som går i ett par skor!
du och jag föralltid tjejen!
älskar dej <333
 
Jonathan Magnusson
my gay friend!
du är grym, och jag är stolt över dej <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: josephine

Älskade gulliga du, du är ju för goo!

Pussar till dig<3

2012-11-20 @ 12:44:47
URL: http://josephineesparrow.blogg.se
Postat av: Elina

ÄLSKAR DIG BÄSTAVÄN <3 alltid vi

2012-11-20 @ 23:05:17
Postat av: maja:)

Detsamma! :)

2012-11-26 @ 20:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0