tjulullulue !

tjuueee !
fett länge sen man titta förbi här, haha menmen, bättre sen än aldrig ;) elleeeeeeeh?
har rätt så sjukt tråkigt! sitter i tungelsta hos min kära moster, käkar chips och dricker te (A)
rätt så soft ändå, men vill att det ska hända någonting :D
helgplanerna blev ju inte som  man hade förväntat sig, egenkligen skulle jag åkt till babes pappa med han, men är ju i sthlm så det blev inget, men blir nog dit imorn efter jag har träffat folket,
saknar han så galet!! ♥ tråkigt att inte ha ngn att mysa med på kvällarna och ingen som håller om en när man väl ska sova'! hahah får väl lägga mej att krama mamma eller lillsis ;)
haha nerå!
dom senaste dagarna har vart ite smått jobbiga! har inte kunna gjort det jag har velat ;(
kul att träffa alla saknade här , men vill bara hem t goding :$
och för övrigt har jag börjat skolan, så har aldrig tid att bblogga, men skolan  e så galet rolig!
går i samma klass som min  syster ! ett stort galet plus! och hennes pojkväns syster, och otroligt nog med goding (<3)
har nog världens grymmaste klass! även fast jag typ inte umgås med vissa, men dom absolut går jag med dom skönaste, dogge, alex, linus, marre, charlotte, tommy <3
grymt alltså!
har träffat dom underbaraste vännerna!
mitt liv är helt perfekt just nu, e så jäkla lycklig, tack alla som gör mitt liv helt fantasktiskt!!<3
och sen har jag ju blivit blond, det kan man ju verkligen inte glömma (A)
haha, nej nu ska jag fortsätta äta chips, dricka massvis med te, softa med dom små, sen ta en cigg, sen sociala med alex r! :D
hare bäst alla !

lite bilder och go musik kommer nu !
PUSS MINA GOA ! ♥


det här är världens finaste killa, jag älskar dig alexander skog! <3

världens bästa <33333

jag älskar dig alexia !! <3

dogge e söt när han somnar i skolan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0