.... ovärt!

dom senaste dagarna är rätt så ovärda,
saknar min goding så hårt!
och det blir ju inte bättre av att vi bråkar, orkar verkligen inte,
och sen så blir det ju inte bättre av att alla vill förstöra och snackar massa rykten, så galet ovärt!
kan ni inte börja sköta er själva? ni har väl ett eget  liv ?
sluta bry er om vad alla andra gör,
det är våra misstag om vi sårar varandra eller vad vi gör, det är våra liv!
börja ta hand om erat eget innan ni börjar förstöra för alla andra!
jag älskar alexander och det kommer jag alltid göra.. vad ni än säger !
så låt oss ha vårat ifred, ni har inte ett skit med det att göra!!

dagen har vart galet soft, vakna halv 2, hehe  rätt så ovärt men ändå, kollat tv med mamma och dom, sen bara suttit här. väntar på att pappa ska ringa sen så kanske jag ska träffa han. hoppas på det iaf, galet länge sen nu :D
sen blir det väl hem, ååh bara längtar!
träffa allt underbart folk igen (<3)
sen blir det troligtvis hem t babe, om det blir som planerat!
saknar han bara för mycke!
aja, nu ska jag väl försöka göra ngt... lite smått sur, haha men men, aja!

PUSS


Alexander Skog, Jag Älskar Dig ! ♥
jag älskar dig lillasyster !! <3

Kommentarer
Postat av: Malin ardström

Du vet att jag alltid finns om det är något. Bara att skriva på datorn om jag är deär eller skicka ett sms! Jag bryr mig och vill att du ska mår bra älsk! ♥

så sjukt fin också! <3

2011-10-08 @ 21:28:48
URL: http://www.malinardstrom.blogspot.com
Postat av: ankaan

ååh gummsan, det verkligen värmer i hjärtat när du säger så!

jag finns för dej med. och jag älskar dej otroligt, du som e fin !! <33

2011-10-08 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0