bara för att jag har tråååk!!

Jag har insett att min senaste kyss... va med killen jag verkligen älskar ! <3
Jag lyssnar på... where the weed is !! <3
Jag pratar... väldigt mycket.
Jag tycker om... mina vänner något otroligt!!
Jag avskyr när folk...sprider massa rukten som inte är sant!
Mina närmaste vänner är... det bästa i mitt liv !! <3
Min första vän hette... daniel :d
Kärlek är... obeskrivligt.
När jag lagar mat... blir det kött :D ;$.
Den värsta känslan är... finns så många.
Den bästa känslan är... lycka.
Jag är sämst på... att komma upp i tid på morgonen.
Om jag var ett djur skulle jag vara... en misse !
Om jag va en insekt skulle jag vara... hellre död.
Jag kommer alltid att vara... den jag är ! och jag är stolt över det :d
Det finaste som finns är... min prinsessa ! <3
I sommar... har jag haft jävligt kul.
Sist jag grät var... någongång i veckan.
Jag kan... stå för det jag säger.
Jag kan inte... vara någon annan än mig själv.
När jag bakar så bakar jag... negerbollar.  kladdkaka. muffins. bullar. såklart det är olika.
När jag vaknar på morgonen... kollar jag om jag fått något sms under natten.
Innan jag går och lägger mig... smsar jag.
Just nu tänker jag på att... jag vill träffa dom två !
Bebisar är... så otroligt goa!
Idag har jag... bara längta efter att få träffa alex, sen velat träffa dogge oh dom :D
Ikväll ska jag... åka bil sen träffa dogge
I morgon kommer jag.. sova länge!
Jag vill verkligen.... vara din babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0