Förlovad? :-)

Tja! Har inte bloggat på länge igen, suger på det! Vill bara berätta att min underbara pojkvän har friat till mig, så förlovar mig vid jul! Har verkligen aldrig vart lyckligare! Helgen va helt kanon, älsklingen kom hit i fredags, blev massa mys sen vidare ut och supa, först gick vi grymt långt i regn och hagel, med rickard, marre, annelie och anton, hämtade en back och en liter sprit. Drog vidare t ok och köpte blanddricka, sen drog vi vidare till denny. Börja dricka där, lyssna på musik och bara ta den lugnt, efter ett tag där drog jag och älskling vidare till ida, va där med massa underbart folk. Mitt hjärta fria till mig <3 sen blev det möta syrran och annelie. Dra hem och en massa, sen äntligen somna vid 6-7! Dagen efter blev det handla cigg sen massa godis, va med älskling sen dra vidare hem till han. Kolla film. Spela lite, va med hans bror. Och sen kolla ringar sen sova. Idag har vi bara myst. Sen mötte jag upp matte sen vidare hem. Nu väntar jag på käk, sen blir det kladdkaka och bullar. Soc imorn så blir sova tidig. Puss!

Kommentarer
Postat av: Malin ardström

underbart! :) <3



börja blogga på den andra nu ;) <333

2011-11-28 @ 23:42:58
URL: http://www.malinardstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0