godnatt?

jag vill bara säga godnatt!
inte för jag är så jätte trött men måste verkligen sova,
måste upp imorgon!
jag längtar till fredag så himla mycket!
då får jag träffa mina sötnosar igen!
och självklart min älskling (♥)
känns as härligt att få träffa alla igen!
även fast de inte va så länge sen,
men iaf!!
kommer bli hur grymt underbart som helst!
nu ska jag gå vidare!
släppa allt helt, jag har verkligen insett vilken skit du är,
du är inte värld att finnas i mitt liv längre!
och jag är inte värld att må så här!
jag är värld så himla mycket bättre!
jag orkar inte vara sånn här bara för att du vill hålla på som du gör!
jag vill kunna göra det jag vill, allt!
utan att ha ditt kontroll behov,
och sen finns det en till,
jag trodde inte att du va som alla andra, men tydligen så va du det,
tack för det roliga man fick,
mig ser du aldrig mer igen!
och en tredje, ge dig med ditt spammande,
jag klarar inte av folk som spammar varje minut för man inte har reagera eller så på att man har fått sms eller vad det nu är!
snälla, vill inte  ha sånna personer i mitt liv!
jag klarar mig bättre utan sånna!
och den fjärde, men som ändå är nummer ett!
jag tycker om dej så sjukt mkt,
du värmer min kropp även om jag inte har dej vid min sida!
jag vet inte vad jag hade gjort om jag inte skulle ha dej!
du är det absOlut bästa!
min aldeles egen ängel!
JAG KÄRLEKAR DEJ!!
puss ankaan
jag ÄLSKAR dej mest min syster!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0