GodMorgon!

GodMorgon alla :)
Har typ nyss vaknat!
skulle inte tacka nej till att sova ett tag till iaf,
som typ direkt igår,
sen vakna flera gånger om natten,
as jobbigt har det blivit,
usch!
nyss tagit morgonciggen,
så ska snart äta frukost, sen duscha!
sen ska jag fixa lite,
sen kommer jonas hit oh ska snacka med mamma och va med mig :)
sen ska vi nog till tyresö och jag vet inte vad :P
bjuden på middag ikväll iaf :$
haha, gulligt de!! länge sen man träffa dom man ska äta med,
så det blir vell mys :)
sen blir det vell hem eller någonting,
vi får se vad dagen bjuder på!
nej usch, här kan jag inte sitta hela dagen :D
så vi hörs om en stund!

'' så glöm folk från ditt förföutna, det finns en anledning varför dom inte tog sig till din framtid ''

Puss ankaan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0