Yeah!

Länge sen man skrev igen!
men när jag ändå har ork kan jag skriva om min vecka! :)
hhaha, den största delen av veckan har jag vart med bästavän och rickard ,
AZUM!
har svaga minnen av allt :s
men ah, i torsdags kom linus hit igen,
As mysigt (A'
vi chilla och massa , sen ty sov vi,
hehe ;)
sen på fredagen blev det träffa emilia och rickard:)
chilla med dom sen vidare till tyresö och träffa folk,
sen så blev det hem till mej, äta och sånt,
sen möta eddie, amanda och jonas,
dra hem till mej och chilldricka,
as roligt!
satt hos mig några timmar, sen blev det donken och käka,
sen vidare in till stan och yra en jävla massa!
sen hem till mig,
varken jag  eller rickard kunde sova, så vi va vakna till 6 ngt -.-
lördags vakna jag vid 12 tror jag,
duscha oh fixa iordning, stan och möta jonas , åkte och träffa brorsan och grabbarna,
sen skulle vi vidare och hämta pengar , men det löste sig,
så vi drog in på matchen och vänta på att den skulle böja,
när vi precis hade sjungit klar ååh vi e aik så skrev brorsan att vi skulle komma och ställa oss vid han och grabbarna,
så vi gick till dom och sjäng oh hade skojj som alltid,
och adde har sina skumma ideer ... Hm!!  haha !
sen så i pausen blev det snacka med brorsan, det känndes så härligt!
underbart! och snacka med sara oxå,
Underbara är vad  ni är!
och sara börjar få en bebis mage, MYSIGT!
efter matchen så skrek vi sönder!!
SEGER E SÅ UNDERBART!!
vi drog med grabbarna ut,
blev att snacka med dom och säga hej då :/ as trist!
sen åkte jag oh rickard till han, han duscha sen käka vi,
vi åkte till slussen och mötte amanda :D sen hem till mej så jag fick duscha oh fixa mej och byta från match kläder ;)
sen åkte rickard hem, så jag och amanda fira segern!
sen minns jag inte så mkt, mer än att vi va i tyresö och träffa folk och sånt,
sen vakna jag upp med amanda brevid mej i min säng i morse!
AWESOME! :D
idag har jag chillat med amanda, jonas och limpan!
sjuukt kul!
imorn blire va med brorsan och hans tjej!
sen vet jag inte !
den 15 är det match igen!
AIK - DIF!
120 år firar vi samma dag!
kan inte bli bättre!
pusssss ankaan
Min kärlek!!<3
TVÅ FÄRGER, EN TRO!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0