helgen..

helgen va fan kanon!
fredag börja det med att man duscha, fixa sig och allt sånt ^^
sen så mötte jag rickard och amanda och drog vidare till tyresö,
va med eddie, åkte runt i bilen och bara körde runt,
körde linus och sånt,
as mys ! :$
hämtade dricka och sånt,
sen så drog alla, så jag , amanda och rickard vänta på han med sprit,
sen så typ drog vi vidare till mej,
chill drack oh massa jävla skit ,
haha, sen vart det in till stan och käka på donken,
vi skulle egenkligen träffa linus och danne,
men dom va nog lite för fulla,
haha!
minnes luckor som fan så kan inte skriva så mkt om fredagen,
men kom hem vid 6 - 7 ,
duscha sen sov,
lördagen va jag med amanda ,
chill drack hos mej,
träffa jonas och en massa,
bara mös med mamma och moster ♥!
hehe, sen så typ däcka amanda,
så satt och cama med ida och sånt,
så skrev linus att han oh hans polare va på väg till mej,
så vart träffa dom vid 6 på morronen,
as roligt!
chilla med dom, musik och hade allmänt roligt,
sen så ah , hehe
massa myss med underbaring och sånt!
sen däcka pojkarna vid 10, haha !
så jag och amanda käka massa :D
till slut somna vi vid typ 11 - 12 :D
vakna vid 3,
sociala med folket, sen så drog dom,
så jag och amanda käka och sånt, sen somna vi om ,
sen vakna jag för en stund sen,
käka och massa, snart blire sängen och film !
PUSS ankaan
några bilder sen helgen, fler kommer komma!
Awesome ;)
UNDERBARING! du är otrolig!♥


Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

så kul att du är med och tävlar i dagens blogg :D

2011-02-13 @ 23:08:12
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: ebba bloppis och tävling på bloggen

haha brukar oxå fota min kille när han sover ;)

2011-02-17 @ 18:35:40
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0