en känsla...

att en känsla kan vara så stark,
att den kan vara så stor,
att man kan bli så lycklig utav den,
det är otroligt att man kan fyllas med en sån otrolig känsla
att verkligen en annan människa kan få en att känna så här!
helt awesome,
jag känner en känsla, så stark,
helt otroligt,
jag trodde aldrig jag skulle få känna den lyckan igen,
men jag hade fel,
och den här känslan är sjukt mycket starkare än vad den någonsin har vart,
det känns som att jag lever i en dröm varje gång h*n är vid min sida!
h*n är verkligen för perfekt för att vara sann,
det enda jag vill är att kunna kalla dig min,
du är helt otrolig babe!!
my feelings for you just keeps getting stronger!
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Vinnaren av dagens blogg finns uppe! Kika in om du vann eller var med och tävla i den nya omgången :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/february/mandag-dagens-blogg-1.html#comment

2011-02-14 @ 07:50:09
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0