9.

9. mina intressen
hehe,
mina intressen, hmm!
det är absolut fotboll!
hehe, det är alltid lika kul att spela eller kolla på !
iallafall om det är aik som spelar, eller real osv,
hehe, sen är det absolut inge fel på hockey!
mitt största intresse är nog aik, fotboll och sånt,
sport är nog det absolut roligaste som finns,
och det är alltid skönt med en seger ;)
sen så har jag mina kompisar, hehe det största intresset utanför sporten,
dom är alltid bra att ha, alltid lika roligt att umgås med dom, dom är bäst!
sen har vi fest. det härligaste och ibland nöjjesfulla intresset,
jag verkige älskar att festa, ta en öl till fotbollen, grilla på sommaren med en öl i handen, bada, chilla och allt det där . cider och öl passar oftast till allt man gör på sommaren :d
så ah. festa sönder , är ett stort intresse, visst det är absolut inte bra att dricka, det är inte tufft eller någonting sånt, det är bara så jädrans härligt, släppa loss. dansa, vara med dom man tycker om , och må otroligt bra!
sen har vi ett big like intresse, det är att fota / blo fotad!
jag bara ÄLSKAR det :D
så jädrans kul!
sen har vi ju bilar, kul att mecka, det är kul att åka, så nice!
ett stort + på det!
ehehe sen har jag väl inte fler intressen,
men dom duger ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Häftig blogg

2011-02-23 @ 10:24:09
URL: http://nooviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0