1.

presentera dig själv!
hehe då får jag väl ta och göra det!
jag heter ankaan, fyller snart 17,
bor i stockholm hemma hos min mamma med hennes kille och tre av mina små syskon!
jag orkar inte med plugget så har satsat på modell kariären istället,
och det verkar gå bra,
ska skriva kontrakt med en kille som heter robbin,
känns sjukt bra och ha det som jobb, det är en dröm som har gått i uppfyllelse!
på min fritid som oftast är hela tiden umgås jag med mina underbara vänner, lägger ner massa energi på det bästa som finns, AIK så klart! festar och sånt som vilken vanlig ungdom som helst!
jag lever singel just nu, har gått ifrån ett förhållande på 2 år med världens underbaraste,
så det är litte jobbigt fortfarande, även om det är snart  5 månader sen vi gjorde slut,
men jag har min lilla ögon sten som jag gillar,
hehe!
jag har 7 syskon,
hehe,
3 tjejer och 4 killar,
tänker inte nämna namn eller så,
men det är 7 otroligt underbara människor som jag triv sjukt bra med,
man kan inte ha bättre syskon,
mina föräldrar är skilda sen typ, 15 år tillbaka eller någonting sånt,
jag bodde med min pappa i 13 år, sen flyttade jag till min mamma,
jag har bra kontakt med båda mina föräldra,
jag vet inte vad jag ska skriva, men det får räcka :D
dom som läser min blogg vet ju redan det mesta om mig!
ha det super bra!
Puss!
5 bilder på mig! gamla och nya!

mina två bästa vänner !
min tjejkompis som är som en syster!
Min ögonsten <3
min prinsessa!<3
sist men inte minst, mitt underbara ex/min kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0